Zasady kontaktu z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną
Od 1 września 2021 r. zgłoszenie dziecka na wizytę u specjalisty w Poradni Psychologiczno –Pedagogicznej nr 1 odbywa się wyłącznie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (wzór w załączniku).
JAK ZGŁOSIĆ DZIECKO/UCZNIA?
Załączony druk formularza należy przeczytać i dokładnie wypełnić drukowanymi literami. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dane kontaktowe do Państwa. Każdy wypełniony formularz musi zostać opatrzony podpisem zgłaszającego. Nie podpisane zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
JAK I GDZIE DOSTARCZYĆ ZGŁOSZENIE?
Wypełniony i podpisany przez rodzica/prawnego opiekuna druk należy dostarczyć do Poradni.
Możliwe formy dostarczenia zgłoszenia:
- Osobiście w sekretariacie Poradni w godzinach urzędowania
- Wysyłając skan wypełnionego formularza wyłącznie na adres: rejestracja@ppp1.bydgoszcz.pl (Wnioski przesłane na ogólny adres Poradni nie będą rozpatrywane!!!)
- Wysyłając skan wypełnionego formularza jako załącznik do wiadomości na skrzynkę EPUAP
- Wysyłając wypełniony formularz pocztą
KIEDY OTRZYMAM TERMIN WIZYTY?
Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia, pracownik Poradni w terminie 10 dni roboczych skontaktuje się z Państwem celem umówienia dogodnego terminu wizyty u specjalisty.
Jeśli po upływie 10 dni nie będzie kontaktu z naszej strony prosimy o telefon pod numer: 52 322 52 06, 52 322 52 07 celem wyjaśnienia sytuacji.
PRZYPOMINAMY!!!
Zgłoszenie do poradni nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku o wydanie opinii/orzeczenia.
Pliki do pobrania: